فقیر – بیچاره انجمن ایران فرهنگ اسلامی

فقیر – بیچاره: انجمن ایران فرهنگ اسلامی افغانستان افغانستان خانه ادبیات افغانستان جایزه ملک الشعرا بهار

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاست خارجی خروج از توافق، شکایت رسمی و یا خروج از ان‌پی‌تی / در صورت خروج آمریکا از برجام، ۳ گزینش داریم/ ظریف

وزیر امور خارجه کشور عزیزمان ایران تاکید کرد که اگر آمریکا قصد دارد از توافق هسته‌ای خارج شود باید با پیامدهای آن نیز روبرو شود. ظریف گفت: مغرور بودن بسیار خطرن

خروج از توافق، شکایت رسمی و یا خروج از ان‌پی‌تی / در صورت خروج آمریکا از برجام، ۳ گزینش داریم/ ظریف

ظریف : در صورت خروج آمریکا از برجام، ۳ گزینش داریم: خروج از توافق، شکایت رسمی و یا خروج از ان پی تی

عبارات مهم : ایران

وزیر امور خارجه کشور عزیزمان ایران تاکید کرد که اگر آمریکا قصد دارد از توافق هسته ای خارج شود باید با پیامدهای آن نیز روبرو شود. ظریف گفت: مغرور بودن بسیار خطرناک هست. ترامپ در طول ۱۵ ماه گذشته تلاش کرد تا با مانع تراشی در مسیر عادی سازی روابط تجاری با کشور عزیزمان ایران این توافق را از بین ببرد. جهت کشور عزیزمان ایران بسیار مهم است که از منافع اقتصادی این توافق بهره ببرد.

وزیر امور خارجه کشور عزیزمان ایران تاکید کرد که اگر آمریکا قصد دارد از توافق هسته ای خارج شود باید با پیامدهای آن نیز روبرو شود.

به گزارش گزینش ، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در گفت وگو با نشریه نیویورکر در پاسخ به سوالی راجع به هشدار مدیر جمهور آمریکا جهت خروج از برجام در صورت اصلاح نشدن این توافق تا روز ۱۲ مه گفت که اگر آن ها می خواهند توافق را نابود کنند و گزینه هایی آماده دارند، باید با پیامدهای آن نیز مواجه شوند.

خروج از توافق، شکایت رسمی و یا خروج از ان‌پی‌تی / در صورت خروج آمریکا از برجام، ۳ گزینش داریم/ ظریف

ظریف ادامه داد: مغرور بودن بسیار خطرناک هست. ترامپ در طول ۱۵ ماه گذشته تلاش کرد تا با مانع تراشی در مسیر عادی سازی روابط تجاری با کشور عزیزمان ایران این توافق را از بین ببرد. جهت کشور عزیزمان ایران بسیار مهم است که از منافع اقتصادی این توافق بهره ببرد.

وی همچنین گفت: اگر ترامپ از توافق خارج شود، کشور عزیزمان ایران سه گزینش دارد، اول اینکه می تواند توافق را کنار بگذارد، از پایبندی دست بکشد و غنی سازی اورانیوم خود را از سر بگیرد و یا حتی آن را زیاد کردن دهد، گزینه دوم کشور عزیزمان ایران این است که از ساز و کار موجود در توافق استفاده کند که به هر یک از طرف ها اجازه می دهد که تا یک شکایت رسمی در کمیسیونی که جهت پیگیری به نقض توافق ایجاد شده است هست، مطرح کند.

وزیر امور خارجه کشور عزیزمان ایران تاکید کرد که اگر آمریکا قصد دارد از توافق هسته‌ای خارج شود باید با پیامدهای آن نیز روبرو شود. ظریف گفت: مغرور بودن بسیار خطرن

وزیر امور خارجه کشورمان افزود: کشور عزیزمان ایران تاکنون یازده شکایت را نزد فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که ریاست این کمیسیون را بر عهده دارد، مطرح کرده هست. نشانه از این رویه این است که آمریکا به توافق پایبند باشد.

به گفته ظریف، گزینش سوم کشور عزیزمان ایران این است که این کشور می تواند تصمیم به خروج از معاهده منع گسترش تسلیحات هسته ای بگیرد، ولی پایتخت کشور عزیزمان ایران هنوز تصمیمی راجع به اینکه باید کدام یک از گزینه ها را گزینش کند را نگرفته است.

واژه های کلیدی: ایران | توافق | آمریکا | وزیر امور خارجه | اخبار سیاست خارجی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار