فقیر – بیچاره انجمن ایران فرهنگ اسلامی

فقیر – بیچاره: انجمن ایران فرهنگ اسلامی افغانستان افغانستان خانه ادبیات افغانستان جایزه ملک الشعرا بهار

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات فوتبال کشور عزیزمان ایران تاوان اشتباه کدام نهاد را می‌دهد؟

بلوکه شدن حساب‌های شرکت لیگ فوتبال و اطلاعیه عجیب این سازمان، جوابیه شرکت امور مالیاتی کشور را به همراه داشت تا بدهید ترتیب، زوایای پنهانی از مدیریت مالی فوتبال

فوتبال کشور عزیزمان ایران تاوان اشتباه کدام نهاد را می‌دهد؟

فوتبال کشور عزیزمان ایران تاوان اشتباه کدام نهاد را می دهد؟

عبارات مهم : ایران

بلوکه شدن حساب های شرکت لیگ فوتبال و اطلاعیه عجیب این سازمان، جوابیه شرکت امور مالیاتی کشور را به همراه داشت تا بدهید ترتیب، زوایای پنهانی از مدیریت مالی فوتبال کشور عزیزمان ایران با چالش شفافیت روبه رو شود.

به گزارش ایسنا، اواسط هفته گذشته بود که مسدود شدن حساب های شرکت لیگ فوتبال به علت نپرداختن مالیات بر ارزش افزوده رسانه ای شد. بعد از منتشر شدن این خبر، مهدی تاج جهت حل این مسئله اقداماتی انجام داد که بی اثر بود تا همچنان حساب های شرکت لیگ مسدود باقی بماند.

فوتبال کشور عزیزمان ایران تاوان اشتباه کدام نهاد را می‌دهد؟

در حالی که همه به دنبال علت این اتفاق بودند، روابط عمومی شرکت لیگ فوتبال جمعه شب راجع به دلایل مسدود شدن حساب های بانکی اش اطلاعیه ای صادر کرد. همچنین محمدرضا نوری مدیر امور مالیاتی شهر و استان پایتخت کشور عزیزمان ایران در گفت وگو با ایسنا از کوتاهی شرکت لیگ نسبت به عضویت به عنوان مؤدی در نظام مالیات بر ارزش افزوده و تسلیم اظهارنامه پرداخت مالیات خبر داد. با توجه به بیانات نوری، شرکت لیگ از پاییز سال ۱۳۸۷ نسبت به تکالیف قانونی خود در قبال پرداخت مالیات کوتاهی کرده است.

اطلاعیه جمعه شب شرکت لیگ علاوه بر این که اتهاماتی به شرکت امور مالیاتی زده بود، مشمول بر نکات قابل تاملی هم هست. در ابتدای این اطلاعیه آمده که مبلغی بیش از یک میلیارد تومان از حساب های شرکت لیگ بلوکه شده است است که قرار بوده هزینه های جاری مسابقه های لیگ و حق الزحمه داوران از این پول پرداخت شود. این در حالی است که حق و حقوق داوران نزدیک به هفت ماه است که پرداخت نشده ولی شرکت لیگ بعد از این که حساب های بانکی اش مسدود شد از پرداخت کردن حق الزحمه داوران صحبت می کند. همچنین آن ها به امکان تعطیلی تمام مسابقه های فوتبال کشور عزیزمان ایران اشاره می کنند تا شاید بتوانند با استفاده از مطرح کردن پرداخت حق الزحمه داوران و احتمال تعطیلی مسابقه های فوتبال در ایران، شرکت امور مالیاتی را تحت فشار قرار دهند.

بلوکه شدن حساب‌های شرکت لیگ فوتبال و اطلاعیه عجیب این سازمان، جوابیه شرکت امور مالیاتی کشور را به همراه داشت تا بدهید ترتیب، زوایای پنهانی از مدیریت مالی فوتبال

سازمان لیگ، در ادامه اطلاعیه اش از اشتباه فاحش شرکت امور مالیاتی خبر می دهد. این شرکت ادعا کرده که درآمد شرکت لیگ ۳۳۰ میلیون تومان است در حالی که شرکت امور مالیاتی جهت درآمد ۳۳۰ میلیارد تومانی مالیات را محاسبه کرده هست. در این قسمت سوالی که به وجود می آید این است که اگر شرکت امور مالیاتی چنین اشتباه فاحشی انجام داده، آیا شرکت لیگ بی توجه از این اشتباه گذشته تا به همین راحتی حساب های بانکی اش مسدود شود؟ با توجه به بیانات محمدرضا نوری، مدیر امور مالیاتی شهر و استان تهران، مدارک قطعی مالیات شرکت لیگ، فروردین ۹۶ جهت این شرکت ارسال شده است است و با این حال آن ها اقدامی انجام نداده اند تا بعد از منقضی شدن مهلت پرداخت آن، شرکت امور مالیاتی اقدام به بلوکه کردن حساب های بانکی شرکت لیگ کند. البته طبق بیانات نوری تنها بخشی از بدهی های مالیاتی شرکت لیگ از حساب آن برداشت شده است است.

سازمان لیگ می گوید که تنها پنج درصد از پول های موجود در حساب بانکی متعلق به این شرکت است و از ۹۵ درصد باقی مانده، ۸۰ درصد جهت کلوب ها، ۱۰ درصد جهت فدراسیون فوتبال و پنج درصد هم به هیات های فوتبال استان ها تخصیص داده شده است می گیرد ولی شرکت امور مالیاتی نه جهت پنج درصد شرکت لیگ بلکه جهت کل پول موجود در حساب شرکت لیگ مالیات محاسبه می کند. در ادمه آمده بعد از این که ۸۰ درصد کلوب ها به حساب خودشان واریز می شود، دوباره جهت آن مالیات محاسبه می شود تا به این ترتیب دوبار از پول کلوب ها مالیات کسر شود. شرکت لیگ در ادامه می گوید همین رویه باعث شده است که کلوب ها بدهی سنگین مالیاتی داشته باشند و بدهی ۶۴ میلیارد تومانی استقلال و ۹۳ میلیارد تومانی پرسپولیس را به این علت می داند.

این قسمت عجیب ترین بخش اطلاعیه هست. اگر واقعا چنین اتفاقی رخ داده، آیا شرکت لیگ در این سال ها سکوت کرده تا چنین بدهی مالیاتی بزرگی جهت کلوب ها به وجود بیاید و اکنون که حساب های بانکی اش مسدود شده است چنین صحبت هایی را عنوان می کند؟ این عنوان عجیبی است که باید مسئولان شرکت لیگ به آن جوابگو باشند.

فوتبال کشور عزیزمان ایران تاوان اشتباه کدام نهاد را می‌دهد؟

در آخر این اطلاعیه، شرکت لیگ از ورشکستگی کلوب ها و مجموعه فوتبال کشور خبر می دهد و مقصر این عنوان را شرکت امور مالیاتی عنوان می کند. با فرض این که شرکت امور مالیاتی در این امر مقصر باشد، قطعا بخش کوچکی از تقصیرها گردن آن است به این علت که شرکت لیگ در این چند سال حتی نتوانسته قراردادی محکم جهت تبلیغات محیطی ورزشگاه ها منعقد کند.

آن ها همین امسال هم نتوانستند جهت تبلیغات محیطی کاری انجام دهند و بعد از گذشت پنج هفته از لیگ هفدهم، تنها تبلیغات سامانه های پیامکی در ورزشگاه ها به چشم می خورد. همچنین فدراسیون فوتبال و شرکت لیگ تاکنون نتوانستند جهت حق پخش تلوزیونی با صداوسیما به توافق برسند و فقط از توافقاتی صحبت می کنند که هنوز که هنوز است به آخر نرسیده است.

بلوکه شدن حساب‌های شرکت لیگ فوتبال و اطلاعیه عجیب این سازمان، جوابیه شرکت امور مالیاتی کشور را به همراه داشت تا بدهید ترتیب، زوایای پنهانی از مدیریت مالی فوتبال

واژه های کلیدی: ایران | مالیات | فوتبال | اطلاعیه | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار